søndag den 16. maj 2010

En update

på tæppet.. :)
Det kører fint nok, jeg har syet 5 rækker i weekenden, og syet dem sammen. Altså 21 lapper syet sammen x 5 og derefter har jeg samlet dem. Nu ligger de klar til at blive samlet med det store stykke, jeg har vist på bloggen før, og jeg håber at sy det sammen i aften. Under alle omstændigheder er det for mørkt at tage billeder nu, så jeg venter til imorgen, i håb om, at jeg kan vise Jer ét samlet stykke :)
Jeg har også lige fået kreeret et dåbskort, her i miniferien, men da min computer har fået installeret windows 7 i stedet for vista (kan i øvrigt varmt anbefales) har jeg ikke alle mine programmer installeret endnu, og kan ikke redigere billeder ...
Håber du har haft en god Kristi Himmelfartsferie.
Anne

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Venter spændt på at se ;o)

Rigtig god søndag aften

Benita sagde ...

Jeg glæder mig meget til at se tæppet. Er vildt imponeret over at du går igang med sådan et stort projekt.

Håber også snart at få windows 7 i stedet for vista (som er noget l...)

Marianne sagde ...

Det bliver spændende :o)