tirsdag den 23. marts 2010

Tæppefølgeton del VIII

Ja ja, det går stille og roligt fremad! :) Her er de første seks rækker syet sammen, jeg mangler nu kun (!!) 25 rækker.... (: Men jeg synes stadig det er hyggeligt, og bliver så glad af farverne på stoffet, så jeg satser på at tæppet bliver helt, fuldstændig færdigt inden årets udgang. Har mest lyst til at sige inden august, men er ikke sikker på det er helt realistisk...

Forleden da jeg var på blogrundfart, faldt jeg over én, hvis ejer havde rippet netto for halvperler. Så den dags indkøb blev selvfølgelig gjort i netto. Jeg kom hjem med 9 ark, som på nedenstående billede, til 90,-. Til højre i billedet ligger et ark fra panduro, der er lidt flere på, men ellers ikke forskel i udseende, str. eller klister"egenskab" - prisen i panduro er 29,-...

Til sidst, gaven min mor og Mikael fik til deres kobberbryllup af os børn. Det er billeder fra dengang de blev gift. De blev rigtig glade, og jeg har lovet at lave noget i samme stil med deres kobberbryllupsbilleder.

Det var alt for denne gang, tak fordi du kiggede forbi. Håber du nyder det spirende forår :)

7 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor bliver da bare super flot det tæppe - og heldigt nok du ikk er kørt træt i det ;o)

Super flot lo- kan godt li den enkel opsætning. Ja jeg var også lige et smut forbi Netto.. jo super godt tilbud ;O))

Rigtig god dag til dig

Benita sagde ...

Flot Anne. Jeg synes virkelig det er flot dit tæppe.

De der blingsten og halvperler endte også i min kurv, gad vide om de ved at sig selv at de skal med os hjem?

Det layout til dine forældre - sindsygt flot og simpelt! Godt klaret, kan godt forstå de ønsker et mere.

Susanne sagde ...

Kan så absolut kun give de andre ret: super lækkert tæppe:)

Virkeligt lækkert LO - kan godt forstå de ble glade for det:)

Charlotte sagde ...

Allerførst: Sikke et flot LO til dine forældre. Lækre farver og bare lækker stil!!
Hyggeligt at se det går fremad med projekt tæppe og hvor er du heldig at finde så mange halvperler. Lækkert køb!

Thanni sagde ...

Det ser ud til at blive at super skønt tæppe - men hold op et stort arbejde! :)
....halvperlerne kom også hjem til mig at bo, men desværre var der ikke mange tilbage i "min" Netto, så måske skulle man tage en rundtur til de andre i Aalborg :D
..smukt layout til dine forældre - og en rigtig god idé :)

Marianne sagde ...

Tæppet bliver bare SÅ flot!! Og hvor er det LO dog bare skønt... Lige til at hænge op - hvad jeg håber de gør, så alle kan beundre det :o)

Marie sagde ...

jeg fik lige et tip om at du også er igang med et patchwork tæppe. Jeg har lagt billeder på min blog, med de første firkanter. jeg laver dog lidt størrere firkanter, jeg er spændt på at se dit færdige resultat :)