søndag den 14. marts 2010

Langt før tiden

Så er der ved at være lidt ro på herhjemme igen! Vi mangler at deltage i en barnedåb og et sølvbryllup, men så begynder weekenderne også at være vores igen :) Igår var vi i Vejle og høre Langt før tiden, et dansk pop/rock band, som vi kender til fordi min kæreste arbejder sammen med guitaristen. Det var første gang vi hørte dem live, vi har snuset lidt til cd'en, men det var bestemt ikke sidste! Damn det var godt! 4 timer spillede de, alt fra egne numre, til Kim Larsen, Poul Krebs, Jason Mraz, Roy Orbinson, Credence Clearwater Revival og Bloodhound gang! SÅ FEDT! Jeg er helt høj, venter i spænding på en CD fra guitaristen, og skal høre dem næste gang de spiller UANSET hvor! - nåh ja, så er jeg også helt klar på at skulle have live musik til næste store fest jeg skal stå for, selvom jeg ellers altid har syntes en jukebox var heeelt fint! :)
Så tjek dem ud, Langt før tiden, de er på youtube, og spiller ellers af og til i Bygningen i Vejle.

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Det lyder da vildt spændende... Det må jeg gøre i aften :)