onsdag den 17. marts 2010

Det lugter da lidt....

.... af scrap! Min kortkasse har været en tur forbi svigermors arbejde, og de gjorde noget større indhuk end jeg havde turde forvente! Dejligt. Der kom også en yderligere bestilling, 2 konfirmationskort til piger, og to til drenge, og så et 50 års-føsdags-kort. Mere dejligt! :) Det har jeg så puslet med igår og idag, for jeg kan godt selv lide når ting jeg bestiller, er hurtigt klar!





Jeg er ikke så god til at lave kort til drenge/mænd, men synes det er gået okay... Nu mangler jeg så et drenge-konfi kort mere, og et sølvbryllupskort - meen i aften tror jeg, jeg skal have fingrene i sytøjet! 6. række er snart syet på, så det må vist snart være på sin plads med en opdatering af projektet her på bloggen :)
Tak fordi du kiggede forbi! Håber jeg har fået kommenteret hos dig på min rundfart i dag, ellers sker det i hvert fald næste gang du laver et indlæg - har lige lovet mig selv en opstrammer på kommentarfronten :)

6 kommentarer:

Karina sagde ...

Skønne kort. Jeg synes også at det er sværere at lave kort til mænd. Dit er blevet fint maskulint.

Marianne sagde ...

De er virkelig blevet fine - og sikke en fantastisk dejlig indstilling. Jeg elsker også, når tingene kommer hurtigt :o)

Heidi sagde ...

Hvor er de super flotte - dine mande kort har du klaret til ug - i like ;o)

Rigtig god dag til dig

Maria Krumbæk sagde ...

lækre kort :)

Benita sagde ...

flotte kort og dejligt med lidt ekstra indtægt til scrapindkøb. :)

troll13 sagde ...

Rigtig søde kort du har lavet :o)))