søndag den 21. februar 2010

Tæppefølgeton del VII

Jo jo, nu går det skam fremad! :) Det tager lang tid, og det er noget pillearbejde, men det er også superhyggeligt, og meget tilfredsstillende, at opfylde "del-mål" for tæppet, dagligt. Her er det de første 3 rækker (der er 31) der er syet sammen.

Et nærbillede ...

Sådan ser det ud på bagsiden. Skøn farveforvirring :)

Jeg må indrømme det går hurtigere end jeg regnede med, men jeg sidder også langt mindre ved computeren end jeg plejer, og jeg scrapper slet ikke :-O. Måske bliver det ved med at gå ligeså hurtigt, helt indtil jeg er færdig, måske fortager nyhedens interesse sig, og jeg finder lidt scrap frem engang imellem - uanset bliver tæppet færdig i år; bare for at have et mål c",)
Ellers går tiden med forberedelse til mine forældres kobberbryllup. Vi skal noget hver eneste weekend fra nu af, og indtil d. 21. marts - så vi lader bare op, og drikker vand og spiser gulerødder, så vi kan se hammergodt ud til alle festlighederne! :D

Håber du/I har haft en dejlig weekend, og nydt solskinnet (eller snevejret?) Tak for de søde kommentarer I lægger.
Anne

9 kommentarer:

LaChris sagde ...

Det går bare derudaf med tæppet! Tror da pokker når du hverken scrapper, sidder ved pc eller skal lave mad...vand og gulerødder, det tager jo ingen tid :O)

jayne sagde ...

Det går godt nok stærkt. Klart der ikke er tid til så meget andet :-) Men ville da være kede af hvis du glemte scrappen helt.. Men Hold da op hvor blir det lækkert dit tæppe.. Skønt du holder os underrettet i dit projekt ..
Fortsat dejlig søndag aften.

Benita sagde ...

Ihh hvor bliver det bare flot det tæppe. Er vildt imponeret over din tålmodighed og præcision. Jeg havde lavet det skævt, syet forkert mindst 50 gange og kastet det hele i brændeovnen af sammen grund. Haha godt du er mere rolig. :)

Heidi sagde ...

Waww sikke det går - og bliver såååå flot kan jeg se :o)

Skal da love for i ikke går og keder Jer i weekenderne, men jo ofte en fornøjelse at komme i byen og spise ;o)

Her har der været inde hygge vejr i weekenden, sne sne og líge lidt(meget) sne har der været i Frederikshavn

Susanne sagde ...

Det ser helt fantastisk ud. Flot gået - og så endda i hånden - det er super sejt:)

Marianne sagde ...

Nej, hvor bliver det bare for sejt!!! Hvis jeg havde tålmodigheden skulle det helt klart liftes - men det har jeg vist ikke :o)

Sofie sagde ...

Wow det er flot! Jeg glæder mig til og se mere;0)

Karina sagde ...

Puha sikke et arbejdet, men superflot bliver det.
God weekend.

Thanni sagde ...

Uha jeg har været væk fra blogland længe kan jeg se! :) - for du er da kommet et godt stykke på vej med tæppet :)...det er så skønt noget stof (men det siger jo sig selv ;D..)