søndag den 14. februar 2010

Tæppefølgeton del VI

Så blev blærerækken færdig :) Det blev den faktisk allerede onsdag, længe leve sygedage, hvor man får det meget bedre omkring middag :)

Onsdag eftermiddag satte jeg mig så på gulvet og begyndte at lægge tæppet op. Det kom til at se således ude, og jeg samlede alle stykkerne sammen igen og nummererede undervejs... Nu er jeg igang med at sy, tæppet bliver 21x30 firkanter, hvoraf de øverste (dem som her på billedet er de rækker længst til venstre) nu er syet sammen.. Poster et billede en af dagene, er nemlig blevet offer for en slem forkølelse, så bruger det meste af tiden på sofaen med mit sytøj :)

Håber I har haft en dejlig weekend!

10 kommentarer:

Karina sagde ...

Det bliver godt nok superflot.
Rigtig god bedring.

mette wad sagde ...

Som jeg ser det, ser firkanterne virkelig lille ud på andet billedet, men synes også jeg kan mindes du skrev noget om det tidligere.
Det bliver da kanont godt og håber da du bliver rigtig glad for det med alt det arbejde.-)

LaChris sagde ...

Ih det skal blive SÅ smukt det tæppe!!! God bedring til dig.

Benita sagde ...

Nøj det er flot. Hvornår sender du det til mig som gave?

MH72 sagde ...

Sikke et arbejde - men det bliver helt sikkert flot :-)

troll13 sagde ...

Hold da op, sikken et arbejde. Men det bliver fantastisk flot.

Susanne sagde ...

WOW hvor ser det godt ud:) Keep up the good work:)

Ragna sagde ...

Hvor bliver det altså bare lækkert det tæppe. Dejligt at sygdom også kan være godt for noget :-) Rigtig god bedring fra snotnæse til snotnæse.

Marianne sagde ...

Hvor bliver det bare for skønt!!!!! Rigtig god bedring til dig :)

Mette sagde ...

Hold da op et arbejde, jeg er helt måløs - fortsat god arebjdslyst.
Mette