søndag den 28. februar 2010

Så blev det søndag igen...

Det er ligesom om jeg bedst finder tiden til at blogge om søndagen ;) Men jeg har jo heller ikke så meget at skrive om, så måske er det derfor :)
Scrap bliver det stadig ikke så meget til, men jeg er igang med lidt kort til kortkassen, det lugter da lidt af scrap! :)
Til gengæld får jeg syet, hele 4. række er syet på, 5. er klar til at blive syet på, og jeg er igang med 6. Egentlig ville jeg sy dem på efterhånden som de blev færdige, altså burde jeg være igang med at sætte række 5 på, istedet for at samle række 6, men det er allerede hårdt for hænderne at sidde med så stort et stykke - men lade helt være kan jeg jo heller ikke :)
Igår var vi til 60 års fødselsdag hos min kærestes onkel. En dejlig dag, med søde gæster og god mad. Vi sad ved bord med mine svigerforældre, min svoger og svigerinde, vores labre niecer og ét af fødselarens børn samt dennes børn. Et dejligt bord hvor der blev grint og snakket :)
Helt fotoløst skal indlægget her jo ikke være, så hermed et billede af min mad igår. Vi fik en slags rejecocktail med melon til forret, portionsanrettet, og derefter var både hovedret og dessert buffet! MUMS! :)

Tak fordi du kiggede forbi :)

3 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Indholdet på den tallerken ser LÆKKERT ud!! Det er altid dejligt at komme til en god fest og være i dejligt selskab.
Ihhh - det lyder til du er godt i gang med tæppet. Sejt gået! Glæder mig til at se flere billeder af projektet. ;0)
God ny uge til dig.

Benita sagde ...

uhm jeg blev lige sulten igen. Godt maden er klar og vi bare venter på farmand. :)

Marianne sagde ...

Lækkert, lækkert....
Ugha, hvor jeg glæder mig til at se mere af tæppet :)