onsdag den 3. februar 2010

Blogcandy

Sidder bare og stener lidt på nettet her til aften, og faldt over denne blog Lenemors blog og se så lige denne skønne blogcandy hun har på højkant! Det er helt bestemt en blog jeg skal til at følge, hun laver nogle super skønne layouts.

Hvis du vil deltage, skal du bare gøre følgende:

1. Bli en følger av bloggen min
2. Legg igjen en kommentar i dette innlegget, slik at jeg finner deg.
3. Lag et innlegg i bloggen din hvor du linker til denne innlegget (ta gjerne med et bilde)
4. Legg meg til i blogglista di
---------------------------
Bortset fra det, får jeg ikke lavet så meget for tiden. Jeg startede i praktik i mandags, på et fritidscenter, og er ret brugt når jeg kommer hjem om aftenen. Skal lige finde mit ståsted derude, og blive fortrolig med målgruppen; de er jo lidt nogle labaner, i forhold til 3-5 årige :)
Desværre får jeg heller ikke lagt så mange kommentarer rundt omkring, men vil se om ikke jeg kan indhente lidt i weekenden!
Hav en god aften :)
Anne

1 kommentar:

LaChris sagde ...

Klart du er godt brugt når du kommer hjem fra praktik...alt nyt er hårdt! Den blogcandy er sørme flot...kunne være man lige skulle runde den blog. Ha en god dag.