torsdag den 4. februar 2010

Alt godt... (eller tæppefølgeton del IV)

kommer til den der venter! OG jeg har ventet LÆNGE, synes jeg selv, men det er også GODT det jeg har ventet på!

Her er rullen, og nedenunder har jeg lagt alle stykker i en bunke :) der er meget stof, kan jeg lige fortælle Jer, og er sluppet for told, moms, skat eller andre sjove udgifter, så 250 kr.

Så er der et sneak på alle mønstrene, heriblandt nogle jeg ikke har set før.

så er alle strimlerne vasket, ja ja, på skåne-håndvask program, der skulle jo nødig ske noget!! :) Det tørrer stadig, men i løbet af eftermiddagen skal jeg have det strøget, og klippet til. Tror det er ligeså nemt at klippe i stykker når det ligger på strygebrædtet - den ene side af stoffet passer perfekt, så det er bare at klippe hver 6 cm, smart ikk'?

Jeg vender tilbage med en opdatering, når stoffet er monteret på pap :)

På gensyn til da, og tak fordi du kiggede forbi!

10 kommentarer:

Heidi Jensen sagde ...

fede farver... men hvad skal du bruge det til. Grydelapper?

Marianne sagde ...

Dejligt, at det nåede frem... Og kæmpe lækkert stof!!!

Karina sagde ...

Hvor ser det flot ud. Men jeg tror ikke, at min tÅlmodighed var til det. Jeg ville til gengæld gerne eje tæppet bagefter ; )

Heidi sagde ...

hvor lækkert ham postmand Per kom forbi idag - og wawwww så lækkert det stof ser ud - glæder mig til at følge ;o)

LaChris sagde ...

Det skal nok blive super flot det tæppe!!! Hvor længe beregner du at det kommer til at tage ?

Ditte sagde ...

Hvor er det lækkert. Har selv ofte overvejet at prøve sådan en "jelly roll", som de jo hedder. Er imponeret over du skal til at sy i hånden, den tålmodighed har jeg ikke. God weekend!

Benita sagde ...

hold da op det ser vildt ud med alle de flotte stykker stof på tørrestativet.

Jeg glæder mig helt vildt til at se det færdige resultat. :)

Susanne sagde ...

Jeg er så spændt på at se det færdige resultat - det kan da ikke andet end blive super lækkert:)

mette wad sagde ...

Uhh det ser bare så spændende ud det hele, glæder mig virkelig til at se resultatet når det bliver færdigt. Det er meget sjovt at følge med i.

Ragna sagde ...

Jeg glæder mig rigtigt meget til, at se tæppet tage form.Det må være en fornøjelse endeligt at kunne se stoffet i sit hjem.