lørdag den 23. januar 2010

Nye layouts

Jeg har endnu ikke modtaget mit stof, så ingen tæppefølgeton-update idag :) Til gengæld har jeg scrappet!!

Det her er inspireret af et af layout lavet af Helle - "Tobiaskristian" - tror jeg nok!! Er blevet ret vild med det!

Hm - det her har jeg vist selv fundet på.. Har haft billederne liggende længe, fordi de er så grå og kedelige, men pludselig kom ideen med huset, blomster og skyer, og det tog ikke lang tid at lave! Det er ikke helt så skævt som det ser ud ti..


En "dedikation" til Jørn - han blev da også lidt glad og rørt da han så det :) Det er inspireret af en amerikansk blogger, men fik ret hurtigt sit eget liv. Er blevet lidt glad for den røde kontrast, og så det grønne og lysegrønne sammen. - nåh ja og syningen over bogstaverne!

Egentlig var jeg inspireret af et Marianne layout, da jeg fandt det her billede, men det førte lige pludselig i en anden retning! Har brugt kobber bølgepap, og er vældig glad for resultatet. Baggrundspapiret var noget af det første papir jeg købte - i 2006...

Igår aftes skulle min veninde og jeg cyperscrappe sammen. Hun have fundet en skitse og sendte den til mig - jo tak! Hun havde tænkt sig at hybridscrappe, så skitsen var jo vældig til hende, men jeg var lidt lunken over den! - det var nemlig den opsætning jeg har lavet med billederne der udgjorde skitsen!! Så jeg har skåret, klippet, tilpasset, målt op, skåret lidt igen, målt op... osv.! Men jeg synes det er blevet godt! (havde jeg vist det var en digital template, havde jeg nok brugt den digitalt, printet ud, og på den måde lavet hybridscrap, ligesom hende)

Tak fordi du kiggede forbi!

7 kommentarer:

mette wad sagde ...

Supper flotte LO´s, kan rigtig godt lide dine opstillinger, og ja det nederste er da kanont med billederne, selvom det tog lang tid, kan det tit være det værd.

Karina sagde ...

Du har godt nok været flittig.
Det er lækre opsætninger du laver. Det nederste er blevet rigtig godt. Dejligt at blive udfordret engang imellem.
God weekend.

Mette sagde ...

Super flotte layouts du har lavet. Det første LO er bare så skønt, ja det er de faktisk alle sammen. Jeg kan også godt lide de mange billeder på det sidste LO.
Tak for kigget.

Marianne sagde ...

Sikke dog nogle skønne, skønne LOs allesammen. Det er svært at finde en favorit - men jeg tror nu bedst, at jeg kan lide det med din kæreste. Det er rigtig enkelt og flot - og det røde er helt kanon :) Hav en skøn søndag.

Heidi sagde ...

hvor er de super flotte alle sammen, er vild med alle de billeder du fik på det ene, det er jeg bestemt ikke god til - men waww du har gjort det godt :o)

Rigtig god søndag til dig

Ragna sagde ...

Sikke nogle skønne LO's. Jeg kan godt lide brugen af rester på det øverste. Det må jeg se, om jeg ikke kan få liftet.
Dejligt at få brugt et gammelt stykke papir som baggrund. Mist eller maling kan faktisk gøre en hel del gammelt papir lækkert.

Thanni sagde ...

Det er nogen super dejlige layouts du har lavet :)...især det første og det sidste er jeg helt vild med :)