fredag den 22. januar 2010

Midlertidigt sindsyg? - eller tæppefølgeton del III

Ja... Så blev det altså til 720 lapper... Blev lidt skræmt over mig selv da jeg fandt ud af, at jeg nu rent faktisk havde siddet sammenlagt 7 timer og skåret karton i stykker til 5x5 cm firkanter, stablet dem i farver osv... Men nøj! systemmenneske i mig har det bare brandgodt med at kigge på de der pænt ordnede - farvekoordinerede - bunker :D OG nej, farver betyder ikke en meter i forhold til tæppet - jeg bliver bare lidt glad af at se på det :)
Så nu venter jeg bare på mit stof... Imorgen skal jeg lige ud og skaffe nåle og rigtig bomuldstråd, så det ikke begynder at drille når jeg skal vaske det engang.

I dag har jeg været på Kolding seminarium, hvor jeg er overflyttet til pr. 1/2. Jeg lægger ud med praktik, så har ikke så meget at gøre på seminariet før til august. Men det var nu alligevel rart lige at hilse på min klasse og ikke mindst min "klasse"lærer. Han er godt nok et af de sødeste mennesker jeg længe har mødt. Havde undersøgt ting på forhånd så jeg nåede slet ikke at spørge ham om noget. Og egentlig var vi gået alle sammen, da han så kom springende efter mig, for han havde da liiige glemt at fortælle... Spurgte til om jeg havde fået fat i koder til intranettet, og svarede nej, jeg kunne ikke finde it damen, så han fulgte mig rundt på seminariet indtil vi fandt hende! Fantastisk at sådanne mennesker findes! :)

Tak fordi du læste med, hav en fantastisk (kold) weekend!

Anne

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

gggg jeg syntes det er super at følge dit projekt ;O)
Hvor skønt at møde sådan en person - de findes men men det ville være skønt hvis der var endnu flere ikk ;o)

Rigtig god weekend

Marianne sagde ...

Det lyder som en rigtig god start - skønt... :)
Og sikke en masse små lapper. Kan faktisk godt følge dig i det der med, at det gør en glad at se på. Måske man kunne lave et eller andet lignende til scraprummet som pynt på væggen eller noget??
Rigtig god weekend til dig :)

Benita sagde ...

jeg kan godt følge din fascination af farver og bunker :D Det ser ski godt ud!

Thanni sagde ...

Jeg er altså lidt vild med dit projekt "tæppe-projekt" ;p..så glæder mig til næste afsnit i føljetonen :)
...og så var det jo en rigtig go' start - skønt at man kan møde sådan nogen menneske rind imellem :)
Også en go' weekend til dig :)

Ragna sagde ...

Jeg kunne have fundet på det samme. Tid, der er godt givet ud skal aldrig tælles sammen :-) Ih jeg glæder mig altså mere og mere til at følge med i det tæppe....stof KOM SÅ HJEM :-)