mandag den 18. januar 2010

Indkøb

Har glemt at poste et link til den engelske butik hvor jeg handlede papir, i de sidste 2 indlæg - her kommer det:

http://www.angelcrafts.biz/

Der var fantastisk god service, skrev en del frem og tilbage med ejeren, pga. snevejr, helligdage osv. :) Det kan kun anbefales!

Nu til noget andet indkøb! Jeg har nemlig været på etsy.com og fundet basicGrey stof! Jeg har fra første gang jeg så den, elsket BLUSH serien som papir, så da jeg fandt den som stof, stoppede overvejelserne om at lave et hygge-patchwork tæppe og jeg besluttede at nu skal det være!

Det bliver dog et temmelig ambitiøst begynderprojekt, for stofbanerne er ca. 2½"x44" - altså ca. 6,5 cm x 110 cm. Det bliver dælme nogle små firkanter :) Men jeg har jo også al den tid i verden jeg skal bruge til at blive færdig, så mon ikke det lykkes på et tidspunkt :)

Tak fordi du kiggede forbi!

7 kommentarer:

Thanni sagde ...

Årh jeg må på Etsy!! :)..den serie er én af mine absolut favoritter - ellers må man jo på Basic Grey's egen hjemmeside og se hvad der ellers er af serier der er blevet til stof :)...dér kan man jo også handle som privat nu ...det KAN gå hen og blive et dyrt bekendtskab :D
Glæder mig til at følge med i dit tæppe-projekt :)

Karina sagde ...

Wauw hvor er det flot. Jeg kan da godt fortå, at du har forelsket dig i det stof. Jeg holder mig langt væk fra Etsy... Man kunne jo blive fristet.
Jeg glæder mig til at se dit projekt.

Charlotte sagde ...

Der var linket jo til den engelske butik. Tak for det, Anne. Jeg vil smutte ind og snuse lidt. :0)

Ihhhh så lækre stof-stykker. Glæder mig meget til at se det færdige tæppe. Det er nogle helt vildt flotte farver.

Ønsker dig en god dag.

mette wad sagde ...

Hvor bliver det spændende, har godt set at man kan få stof serier fra Basic Grey, men så kreativ bliver jeg vist alligevel aldrig, nøjes med papiret :-)

MH72 sagde ...

hvor bliver det bare skønt at se på når det er færdigt. Jeg er også ret glad for farverne i den serie

Heidi sagde ...

wawww det der bare lækkert ud og tænk at finde sit yndlings scrap papir på stof - glæder mníg til at følge dit tæppe :o)

Ragna sagde ...

Det er altså også bare en lækker serie. Det lyder som noget af et projekt. Men glæder mig til at se det tage form.