fredag den 8. januar 2010

Indkøb fra England

Så kom pakken fra UK endelig... :) Og jeg har allerede shoppeabstinenser igen! Jeg shopper egentlig ikke så meget - sådan helt ærligt, kæresten er enig og alting - men når jeg så shopper, så kan jeg klart skrive under på "mere vil have mere"... Så jeg tror til februar når jeg skal ud i virkeligheden igen (ny praktik) så må jeg nok hellere forkæle mig selv, med lidt mere nyt :)
Nåh, nu til lidt af indholdet i pakken..


UH - elsker altså de sassafrass monstre!

Lidt forskellig pynt! Sådan noget har jeg nærmest intet af, fordi jeg handler så sjældent, er det meget længe siden sidst - så alt det "nye" har jeg overhovedet ikke..

Jeg er meget glad for at bruge bånd for tiden, men har ikke rigtig noget. Så da webshoppen havde en slag båndmånedspakke købte jeg sådan en. Der er en meter af hver bånd, og i hvert fald 12 slags, og noget af det havde jeg aldrig selv valgt, så det måtte prøves!
(har så i øvrigt også lige købt bånd af Majer, som holdt "udsalg".. så nu er bånddepoterne vist også fyldt op igen)

Lidt bogstaver! Havde oprindeligt mange flere i kurven, men måtte skære lidt ned pga. økonomien! (så til feb. ligger der igen bogstaver i kurven)
Ellers har jeg ikke været produktiv overhovedet, har ondt i hovedet IGEN, og glæder mig bare så meget til at komme til øjenlæge på tirsdag, og få at vide om jeg kan få ordnet øjenlåg, da jeg selv tror det er en medvirkende årsag til de mange hovedpiner!
Ha' en god dag, og tak fordi du kiggede forbi!

7 kommentarer:

Thanni sagde ...

Årh for nogen skønne ting du har fået!! :)...
Det er rigtig træls med hovedpine så ofte - så håber nogen finder en løsning til dig, så du kan blive fri for sådan en "følgesvend :)

mette wad sagde ...

Åhh det er altid godt med nogle lækkerier til scrap værelset :-) Venter også pakke imorgen!!

God weekend

Marianne sagde ...

Uha, nogle lækre ting... Jeg går også og venter på en stor pakke - den er dog fra USA. Den der båndpakke ser da lidt spændende ud... Har du ikke et link til butikken?? Hav en rigtig god aften :)

Heidi sagde ...

Er der noget bedre end shoppe scrap - ja okay rolig men... ja og underligt nok får man hele tiden nye behov ha ha ha men super super lækker sager du har fået shoppet

Linda sagde ...

Sådan nogle lækre ting du har købt:-)
Ja de monstre er da rigtig søde.

Karina sagde ...

UUUhhh lækre ting. God smag ; ) De monstre er godt nok skønne.

Ragna sagde ...

Det er godt nok nogle lækre ting du har købt dig. Det er nogle rigtigt lækre bogstaver du har fundet. Og ja, de der små monstre er så nuser.
Glæder mig til at se sagerne blive brugt. De har nogle dejlige farver.