mandag den 4. januar 2010

Flere layouts

Da jeg lavede min top10 kunne jeg ikke helt forstå hvor mine nyeste layouts var blevet af... De lå så stadigvæk på kameraet, så nu får I lige lidt flere :)

Liftet af Marianne, er blevet svært glad for farverne!

Liftet af ... tadaa! Marianne :) Som nogen måske har bemærket, er det samme lillebror der går igen, og igen og igen... Men der var kun 5 layouts i hans mappe inden jeg satte igang med intensiv scrap om ham - jeg synes nemlig det var lidt pinligt, at ældste bror havde så få layouts, i forhold til de små, som havde mellem 15 og 20 hver :)

Et Sabina lift. Havde godt nok ikke helt den str. restepapir jeg havde brug for, så der blev modificeret lidt - så jeg har faktisk tænkt lidt selv også! :)

Så står Marianne igen for skud -det er hendes "bowling" LO der er liftet her. Er lidt lunken i forhold til overskriften - den er svær at se, derfor har jeg tegnet sort omkring den, og syet mørkegrøn i den - det er altså også lidt nemmere at se den i virkeligheden!

Liftet fra Mariannes "Flødehest" - En lille historie om påsken i vores barndomshjem

Her har jeg tænkt selv - jeg har ikke liftet nogen, kigget på noget, eller ladet mig inspirere af andet end farverne (og den fejl jeg lavede i venstre hjørne af billedet, om som jeg derfor måtte lappe lidt på)

Tak fordi du kiggede forbi, håber du lægger en kommentar!

Anne

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Tihi... Man bliver jo helt flov, når man ser så mange lift af en selv... :o) Men super dejligt, at du har kunnet bruge mine LOs - det er jeg rigtig glad for... Synes nu, at det sidste LO, som du selv har tænkt er blevet super flot :) Måske jeg skulle lifte dig?? Knuser..

Karina sagde ...

Super skønne layouts.

Heidi sagde ...

Waw hvor skønne loér - lige mig og farverne er for lækker - helt sikkert noget der skal liftes ;o)

Rigtig god dag til dig

Charlotte sagde ...

Ihh hvor er du produktiv.
Det er nogle rigtig flotte LOs du har lavet. Den som hedder "sommer" er herlig - det træ er jeg ret så vild med. :0)
Dejlige farver du bruger.
God tirsdag til dig.

Ragna sagde ...

Jeg er da vist lidt bagud med kommentarerne her. Jeg elsker også at lift M, så jeg kan godt forstå, at du også er det :-) Jeg synes dit påske LO er blevet rigtigt flot, er vild med farverne. Pu ha det der med lige mange, er jeg også lidt en slave af nogen gange. Vil jo helst ikke have, at mine knægte synes, at jeg gør forskel. Men nogle gange er der altså bare flest gode fotos af B og nogle gange af P - sådan er det vist bare.