onsdag den 27. januar 2010

Danmarks dejligste børn!

... Det er de i hvert fald indtil jeg får mine egne :) Et ret simpelt layout, men er nu egentlig blevet ret glad for det. Har kun så lille et billede - hvis det skal være nyt, og de alle 3 skal smile i hvert fald, så det voldte mig lidt problemer at få det scrappet uden det forsvandt - men jeg synes det er lykkedes!


Den anden aften udfordrede min veninde og jeg igen hinanden. Jeg bestemte en skitse, og hun bestemte at der skulle bruges to slags alfabeter, samt én af disse udfordringer: kreativ terapi valgfri, men dog fra 2009. Jeg valgte den om unconditionally love, og har oversat det til betingelsesløs kærlighed - desværre er det for mørkt til billeder nu her, men der kommer et imorgen!

Tak fordi du kiggede forbi!

6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Skønt LO - og billedet er ikke forsvundet. Det er rigtig fedt opsat - og de monstre passer da bare til sådan nogle søde små unger :) :) :) Hav en skøn aften.

Benita sagde ...

Fed måde at bruge det lille billede på. Det ser rigtigt godt ud!

Karina sagde ...

Skønt layout. Fed opsætning.

Susanne sagde ...

Ej, hvor er det skønt:) Jeg synes absolut ikke at billedet forsvinder - flot scrappet. Og så lige et stort MUMS til dine papirer og dit pynt:)

Ragna sagde ...

Den side kendte jeg ikke. Tak for linket. Skal helt klart prøve et par af de udfordringer til min BOM.

Heidi sagde ...

´hvor blev det godt - fed opsætning :o)

Rigtig god dag til dig