søndag den 24. januar 2010

Baby layout

Uha, nu er det ikke så tit jeg har mulighed for at gå i lyserød baby mode! Men i december fik vi en lille niece, og nu blev det tiden at få hende scrappet. Ville egentlig gerne give hende et layout i svæveramme i dåbsgave, men kæresten er ikke helt med på ideen :(

Men her er så et LO til mappen istedet! Det kom egentlig ret tilfældigt, fordi jeg fandt papirstykke 1, 3 og 4 (oppe fra og ned) og synes de passede flot sammen. Indover med et sepiabillede, en papirstrimmel mere, og resten er pynt :) "Josefine" er skåret i hånden, og det er lige før jeg kunne blive lun på "metode" igen - hvor er det dejligt at det passer i farve, str. osv. Eller bare lidt blomster, bling, halvperler, og kobbermaling.

Tak fordi du kiggede, og for kommentarerne!

Anne
- som venter på sit stof!!

8 kommentarer:

nordsalten-hobbyklubb sagde ...

Invitasjon til utfordring #1 hos Nordsalten-hobbyklubb.
Denne gang tegner vi en skisse som du skal løse etter din egen tolkning.

spre gjerne ordet =)

følg med på :

nordsalten-hobbyklubb.blogspot.com

=)

Marianne sagde ...

Hvor er det bare vildt sødt - og egentlig ikke helt vildt baby'et - på den gode måde... Papirerne er SÅ flot sat sammen - og titlen er bare rigtig fin sammen med.

Ragna sagde ...

Æv, at det stof ikke snart kommer. Med hensyn til den der dåbsgave. Jeg har også været vild med at forære LO's væk på den måde....men altså ikke alle finder vores hobby ligeså fantastisk som os selv...så jeg er holdt op igen :-)
Men du har ret i, at papirerne passer rigtigt godt sammen.

Benita sagde ...

Hvor er det bare flot! Og jeg er vildt imponeret over at du har skåret overskriften i hånden - det er jo helt vildt smalt!

Susanne sagde ...

WOW et smukt og harmonisk LO i fine sarte farver. I love it:) Respekt til din håndskårne titel.

Betina Olesen sagde ...

Skønt LO, og synes bare at din opsætning er så flot.... det må absolut blive et lift på et tidspunkt....

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det bare fint og enkelt. Åh ja, det var tider dengang, før Silhouette og alle de andre fine maskiner ;)Flot overskrift du har skåret!

Karina sagde ...

Flotte afstemte farver. Imponerende, at du har skået navnet ud! Hvad skal vi så med alle de dyre maskiner ; )
Jeg håber, at du kan overtale kæresten. Jeg er sikker på, at modtagerne ville blive glade for sådan en personlig gave.