søndag den 17. januar 2010

5 layouts, 2 timer

Så blev der tid til at blogge igen - og noget at vise :) Jeg faldt over "weekendudfordringen" hos Marianne, og har før lavet hendes "5 layouts, 2 timer" med stor begejstring. Ligeså denne gang :)

Baggrundspapiret er ikke helt så fesent i virkeligheden, men dog stadig lidt for fesent efter min smag :( Jeg mangler lige et par årstal men har ikke fået dem af min mor endnu.

Her har jeg drejet skitsen en kvart omgang. Er blevet rimelig godt tilfreds, igen er baggrundsfarven lidt mere skrap i virkeligheden

Det her er sådan rigtig dejligt forårslysegrønt, men det er ikke nemt at tage billeder i det her vejr!

Det her er jeg blevet vildt med, selvom det er så enkelt! Men farverne er bare lige mig - og så er jeg vild med de der monster kort, som jeg ellers godt kan have ret svært ved at bruge, men af en eller anden årsag er nødt til at eje...

Dét her, var jeg skeptisk omkring! For det første havde jeg ikke noget scalloped papir - så jeg brugte bagsiden af et :) Derfor sidder billederne længere til venstre end centreret - jeg skulle dække stregkoden og varenavnet :0) Men jeg endte egentlig med at blive ret glad for det, og glæder mig til at lave anno 1999 eller noget i den stil, og så lave hvert tiår - yngstemand er født i 1998, så jeg er ret godt med, hvis jeg sørger for at få lavet 1999'eren inden 2019 ;)

Tak fordi du kiggede forbi!

8 kommentarer:

Susanne sagde ...

Sikke nogle lækre LO's du har fået lavet:) Jeg er vild med din stil - også selvom den i dette tilfælde er liftet;) Elsker de monstre du har handlet - både chipboard og filt - de er bare skønne.

LaChris sagde ...

Tju hej hvor du kan scrappe! Fede LO allezusammen !! Kan godt forstå at du MÅTTE eje de monstre, for der er da uhyggelig søde :O)

Charlotte sagde ...

Sikke mange skønne LOs du har fået lavet. Kan godt li din stil. Det nederste fangede straks mit øje - der er noget ved opsætningen jeg godt kan li. Og alle de små monstre er da for herlige :0)
Super godt gået!

Kan du ikke fortælle hvor du har købt alle de lækre sager, du viser i forrige indlæg??

God dag til dig.

Thanni sagde ...

Jamen altså så mange LO'er du har fået banket ned ;)..og de er rigtig skønne alle fem - synes især det nederste er rigtig fedt :)

Karina sagde ...

Dejlige glade layouts du har lavet. Det kan være at jeg skal prøve den udfordring, for jeg er en laaaangsom scrapper..

mette wad sagde ...

Hold da op en udfordring.. og hvor har du klaret det godt.
Jeg ville slet ikke kunne, er alt for velsindede til det :-) og ville aldrig blive tilfreds så

Marianne sagde ...

Hvor er de bare flotte!! Jeg kan faktisk rigtig godt lide det, hvor du har drejet skitsen :) Det må jeg altså lige prøve ved lejlighed :) Og skønt, at teorien holder vand - med hensyn til tiden :) Hav en skøn aften.

Ragna sagde ...

jeg har også liftet et par LO's fra den udfordring. Det er så hyggeligt. Tror nu alligevel der er et par stykker af dine, som jeg har lyst til at lifte, fordi de alligevel på en måde er blevet anderledes end Mariannes og mine egne. Det er jo netop det sjove ved det lifteri :-)