søndag den 3. januar 2010

2010

Godt nytår! :) Så kommer også mine 10 yndlingslayouts fra år 2009 - i vilkårlig rækkefølge.

Min lillebrors 19 års fødselsdagsgave - det tog tid før jeg syntes om det, men mest fordi jeg har scrappet billedet før - endte med at blive rigtig glad for det her :)

Et "hurtig" layouts - lavet til "dagens LO" på thescrapcat. Jeg har længe gerne ville scrappe billederne, men har ikke helt kunne finde ud af hvordan jeg skulle bære mig ad!

Et af de nyere; det beskriver ret godt den stil jeg kan lide, pang, pynt, spræl og glade farver

Også relativt nyt, er rigtig glad for opsætningen og farverne (lift af Sabina)

Lavet ud fra en udfordring på TSC "korsfæstelsen" og er vild med udtrykket - det skriger af sommer, glade børn og fødselsdag i mine øjne!

Endnu et Sabina lift :) Dejlig måde at få scrappet en børnefødselsdag, og få brugt en masse rester

Et barndomsbillede jeg har bøvlet lidt med, men som bare endte ud helt perfekt efter min egen mening! Gode farver, detaljer men ikke for mange, og dejligt minde at have i scrapbogen.

Lavet til 80'er fest på TSC. Fik generelt lavet ret meget i den forbindelse, som jeg bare er SÅ tilfreds med! Jeg fik fyldt en hel masse på layoutsne, uden at det nødvendigs blev for meget og/eller rodet!

Også et nyt! Det er da lige til at blive glad i låget af - for mig i hvert fald!

Og så igen et 80'er fest bidrag! Er så glad for al den pynt jeg har fået på, uden det er tøset eller noget!
Så jeg tror jeg vil starte 2010 med at takke Marianne, Ragna og Sabina Bjerre for helt fantastisk inspiration!
Tak fordi du kiggede forbi!

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Selv tak :) Dine LOs er jo bare SÅ skønne.... Så mon ikke jeg skal have valgt en enkelt eller 2 ud og liftet dem? Super flotte er de i hvert fald allesammen :) Knus M.

Thanni sagde ...

Super flot Top10 du har valgt - det er simpelthen såfedt at se folks Top10'er rundt omkring..der er masser af inspiration at hente :)

Ragna sagde ...

Tusind tak, sidder da her og bliver helt rørt. Du kigger bare forbi, så tit du har lyst :-)

Jeg kan godt lide, at dine LO's er så farverige.

Karina sagde ...

Super flotte layouts, du har lavet.