mandag den 21. december 2009

Nye layouts

Som nævnt i forrige indlæg, er jeg faktisk flittig for tiden - scrapmæssigt i hvert fald! :) Til gengæld bliver der ikke ryddet op og gjort rent herhjemme, vasketøjskurven bugner, og jeg får ikke kommenteret blogs - dog læser jeg dem :) Men hva'? Indtil i torsdags havde jeg lavet 81 layouts i år - siden torsdag har jeg lavet 6 stk, og nu kunne det jo være lidt sjovt at ramme 100 :)
Har haft scrappeblok længe egentlig, men jeg er begyndt at lifte - ret slavisk - og må konstatere at det vist er vejen frem lige pt.

Summer of love. Min lillebror og hans kæreste. Var skeptisk omkring det her - har liftet til punkt og prikke, og det varede meget længe (faktisk havde jeg kun den sidste dims tilbage der skulle limes på) før jeg kunne lide det. Nu bliver jeg til gengæld godt og gammeldags "glad i låget" af layoutet..

En lille beretning fra vores BONBONland tur i sommers. 4 unge mennesker, maden smagte af pap - det blev til dette scenarie... Er vild med den mørke lilla'e, til den neongrønne! (selvom jeg havde svoret der ikke skulle lilla i drengenes albums - men hey, det er jo ligesom med kalenderlyset; man har et standpunkt...)

Hm - ved stadig ikke helt hvad jeg skal synes... det var for bart uden blomsterne... men om det er godt med blomsterne? Så langt er jeg ikke helt nået endnu...

Et billede hvor mine brødre kigger i deres albums. Endnu engang et lift, er blevet ret glad for den mørke baggrund, mod det skrigende mønsterpapir

Og så yngstemandens fødselsdag. Knapperne er måske lige meget nok, men ellers synes jeg, jeg har fået et lidt råt look frem, sådan lidt genbrugs-, naturagtigt :) Har tildens til at få lavet for pussenussede layouts til drengene...

Nu vil jeg kaste mig over endnu et layout, vi skal ud både juleaften, 1. juledag, 2. juledag, d. 28. december og nytårsaften. Forventer ingen gæster, så jeg har ikke rigtig noget jeg skal tage mig af, sørge for eller nå, og det er bare skønt! :)

Tak fordi du kiggede forbi!

2 kommentarer:

Karina sagde ...

Dejlige farvestrålende layouts du har lavet.
God jul til dig og din familie.

Betina Olesen sagde ...

Sikke du får scrappet, de ser rigtig gdt ud, især badetid er rigtig god....

Glædelig jul til dig og dine...