mandag den 7. december 2009

7. december

Jeg er lige kommet hjem, efter en aftengåtur. Har besluttet mig for, at en daglig gåtur er et must, her mens jeg går hjemme. Jeg tog kameraet med, og begav mig ned i midtbyen, samt en tur op omkring Koldinghus! Næste gang det er en frostklar dag, lover jeg mig selv, at jeg går der op, medbringende kamera, og tager nogle udsigtsbilleder :)

Ellers er der ikke sket det store i dag. Jeg købte 2 puslespil igår, 1000 brikker, en svaghed fra barndommen, som jeg kan bruger timer på! :) Så det har jeg brugt lidt tid på idag, og er nået rimelig langt allerede. Jeg har også fået arrangeret lidt hyggespisning for familien, her hos os på lørdag. Jeg elsker at samle familien og kredse om dem med god mad - og de elsker det (sjovt nok) også.. :)
Tak for de søde kommentarer I lægger!
Anne

5 kommentarer:

Mette sagde ...

Sikke skønne julelys. Det lyder dejligt med en gåtur...

Karina sagde ...

God ide at tage kameraet med på bytur.

Betina Olesen sagde ...

Hvor ser koldinghus da bare flot ud i julelys... god ide med kamera på bytur

Thanni sagde ...

Hvor ser det smukt ud!..og ja - go' idé med kameraet på den næste bytur :)...Jeg har også lagt RIGTIG mange puslespil - selvom det godt nok er nogen år siden sidst ;)

Charlotte sagde ...

Det er så skønt med en julepyntet by. Sikke flotte billeder du fik taget på din gåtur.
.. puslespil... hmmmm. Det er sjovt nok sådan en ting jeg bare ikke har tålmodighed til. ;0)
Rigtig god dag til dig.