lørdag den 5. december 2009

5. december

I dag har jeg ikke lige nogle selvtagede billeder at vise. Vi har holdt min svigerfars fødselsdag her hos os, en rigtig hyggelig dag, med æbleskiver, småkager, snak og hygge!
Jeg har i dag modtaget den fineste fotobog fra foto.com - det kan klar anbefales - for den er godt nok fin! Det er til en julegave, så jeg kan ikke lige vise billeder af den her, men det er bestemt ikke sidste gang jeg har bestilt sådan en. Faktisk kunne jeg godt finde på at lave en "år 2009" bog til os herhjemme! :)

Lidt julebilleder blev det alligevel til, jeg har jo en evigt-eksisterende svaghed for Peter Plys :)

Glædelig 5. december og tak fordi du kiggede forbi. Jeg når ikke at kommentere noget idag, jeg har begyndende migræne, så trænger vist bare til at hilse på min dyne. Tager en blogrundfart i løbet af imorgen!
Anne

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Peter Plys julebilleder er jo heller ikke det værste ;)
Rigtig træls at ha' migræne - håber den kan soves væk :)