fredag den 4. december 2009

4. december


I dag har jeg fået skrevet alle vores julekort, som dog ikke er hjemmelavede. Jeg har aldrig rigtig gidet der der med at lave julekortene selv, så istedet for at få stress over det, køber jeg mig fra det. I år var de dyre, men jeg kunne ikke stå for snemanden, og noget af overskuddet går til UNICEFF. Så det retfærdiggjorde det :)

Min stedfar har bestilt noget af min mors julegave over nettet, og fået det sendt til mig, så det ikke lige er hende der tager imod når posten banker på. I dag kom de så, og jeg besluttede, at fordi hun er den eneste der værdsætter det ( og når at se indpakningen) at de skulle pakkes ind med maner. Egentlig ville jeg gerne pakke alle de gaver jeg skal give væk ind på denne måde, men for det første kunne jeg ikke finde papir til det i år, og ville have organza bånd som jeg heller ikke kunne finde. Det her papir, er sådan noget genbrugsgavepapir fra REMA, faktisk er det blevet rigtig flot med silkebåndet og guldpynten til. Måske skulle jeg overveje det til lidt flere pakker næste år?
Glædelig 4. december til dig, og tak fordi du kiggede forbi!

6 kommentarer:

Ditte sagde ...

Hej Anne. Tak for søde hilsner på min blog. Døjer med at få tid til at skrive lidt igen, men nu skulle det være.
Synes det er helt okay ikke at lave julekort selv, især når det så går til et godt formål. Og der findes da også så mange fantastiske kort man kan købe, hvoraf du har formået at finde nogen meget søde, der slet ikke er til at stå.
Åh, gad da godt modtage en så fin indpakket gave, det gør hele gaveåbningen meget bedre.
Rigtig god weekend!

Betina Olesen sagde ...

Tror du har helt ret i det med indpakningen, det er ikke noget all værdsætter/lægger mærke til... også er der jo ingen grund tl at bruge energi på det ;-)

Karina sagde ...

Jeg synes, at det er en fantastisk god ide at støtte Unicef!
Jeg har dog valgt at lave julekortene selv, da jeg har deltaget i Scrapsisters julekonkurrence hele året og elsker at lave kort ; )
Hvor er du sød at pakke gaverne ind.
God fredag aften til dig.

Thanni sagde ...

Nej hvor er det nogen søde kort med snemanden på :)..og er helt enig med dig omkring indpakning - det ER nemlig ikke altid det bliver værdsat at der er brugt tid og tanker på det.
....og da rart der er andre end mig der køber julekortene ;D..nogen få laver jeg selv, men de fleste bliver glad og gerne købt ;)

Charlotte sagde ...

Ved du hvad? Det der med hjemmelavede julekort gør jeg heller ikke. Jeg gjorde det for første gang sidste år, og de blev også vel taget imod og beundret, men jeg modtog ikke et eneste julekort selv .. kun et enkelt fra Norge. ØV manner! så i år har jeg også købt mig til julekort. he he.
Flot indpakning af din mors gaver.
God aften til dig.

Marolle sagde ...

hvor er de flot pakket ind, jeg skal også have fundet ud af hvordan jeg skal pakke mine gaver ind.
tak for dine kommentarer på min blog :)