torsdag den 3. december 2009

3. december

Uha, jeg når det lige... Der er 14 minutter tilbage af den 3. december :) Idag har jeg fået lavet 4 20x20 layouts til min lille fætter. Da han blev født i januar, lavede jeg et D-ring album til ham, som han fik da han var blevet døbt. Meningen var han skulle have layouts løbende, men det er ikke gået helt efter planen - så nu får han fire i julegave. De 2 af dem er herunder. Meget simple, men jeg er egentlig blevet rigtig glad for dem begge to.


Egentlig var jeg næsten gået i gang med at bage i eftermiddags, men så ringede mine forældre, og spurgte om min REMA mon havde noget sengetøj, som var tilbudsvare idag, for det skulle de bruge til en julegave. Mig på gåben op i REME (OP!! af bakke) ca. 1,5 km, men dog nedaf på vej hjem :) Det regnede, men jeg havde klædt mig på efter det, og det var faktisk helt rart at komme ud og få lidt luft. Heldigvis var sengetøjet ikke udsolgt, så nu er der indkøbt gave til brormand :)
Nåh, jeg kom så helt fra det der bageprojekt, men kl. 20 begyndte jeg så. Lidt sent, når det er smørdej, som skal i køleskabet lidt før man kan arbejde med det, men det endte nu med at blive meget godt, da jeg kl. kvart over elleve var helt færdig med oprydning osv. :)


Vigtigst af alt: kagerne smager drøngodt, i al beskedenhed :)
Jeg har fået et spørgsmål til signaturen på min blog. Jeg gik simpelthen bare på google og søgte på signatur til blog eller noget i den stil. Så kommer der forskellige muligheder, hvor man skriver sit navn, vælger skrifttype, størrelse og hældning og så får man et billede op, man kan gemme på computeren. Nemt og smart! :)

2 kommentarer:

Karina sagde ...

Det var da en dejlig julegave at få. Flotte er de.
Og de kager ser lækre ud, savle, savle.

Thanni sagde ...

Rigtig søde LO'er - især det nederste med alle de forskellige bogstaver og farverne :)
Godt du nåede at få småkagerne færdige ;)...send lige en bette smagsprøve til Aalborg ;P