onsdag den 2. december 2009

2. december

Så blev det den 2. december. Igår aftes fandt jeg ud af, hvordan man laver rammer om sine billeder, vha. photoshop, men nu kan jeg skisme ikke få det til at virke... Så kan det også bare være lige meget, finder nok ud af hvorfor en af dagene :)

Jeg var lige ude på altanen med vasketøj, og måtte have et billede af Koldinghus i det flotte frostvejr. Man burde jo egentlig vove sig ud på en gåtur, men det er nu altså ret koldt...

Her til formiddag blev kortet til svigerfars fødselsdag færdigt. Jeg sigtede efter at lave et mandekort, men ved ikke helt om jeg synes det er lykkes. Under alle omstændigheder er jeg godt tilfreds med kortet generelt, så det bliver ikke anerledes. Jeg har brugt chipboard hjerter, kobberfarvet glitterstick, sort knap, sort bånd, kobberfarvet tråd, bølgepap, papir fra prima, en side fra en gammel bog og bazzil.

Kortet indeni, med en lomme til penge.

Ellers skal dagen i dag bruges på at lave de her 3 skønne ungers julegaver færdige. Måske når jeg også at begynde på fætter Rasmus' julegave, har nemlig ikke så mange planer idag. Sengetøjet kører rundt i vaskemaskinen, så det kan komme ud at hænge i det flotte vejr.
God 2. december, og tak fordi du kiggede forbi!

5 kommentarer:

Karina sagde ...

Flot kort og udsigt du har.
God 2. december til dig.

Cowgirl sagde ...

hej Anne, dejlig julestemning på din blog. Hvordan har du lavet din underskrift ?

Betina Olesen sagde ...

Ohhhh... Koldinghus, det har jeg desværre til gode endnu... kunne være man skulle finde sig en udstilling og komme afsted i det nye år.

Et rigtig sødt kort...

Thanni sagde ...

Smukt billede du har taget med Koldinghus i baggrunden :)...og kortet synes jeg nok du er sluppet mere end heldigt fra, og så synes jeg forresten det er svært at lave kort til mænd..:)

Linda sagde ...

Dejligt at der er liv på din blog side:-) Smuk udsigt, rigtig fint kort. God aften.