tirsdag den 19. maj 2009

Nye LO's

Så var der lige en stak nye layouts.. Beklager den dårlige billedkvalitet - jeg har ikke fundet det optimale fotograferingssted endnu...
Min kusine og jeg, hos hende i Saudi Arabien i 1989

Mine yndlingslegekammerater, Markus og Alberte - her som Pippi og Transformers

Jørn 24 år. Har brugt mit nye uglestempel fra TSC

Ældste lillebror, 19 år - puha, hvor bliver tiden af?
Er rigtig glad for det lyserøde drengeLO :-)

10 år tidligere, samme lillebror men kun 9 års fødselsdag

Juletræet 08

Dobbelt LO (I feel pretty, Oh! so pretty) min skønne lillebror (igen)


Alle de gaver jeg/vi skulle give væk, julen 08

I poolen hos min faster i Saudi Arabien

Da vi hentede vores lille gravhund, i 2000

Yngste lillebror, da han blev 10

Anne, 1988 - vasker yndlingslegetøj på terassen

Mine bedsteforældre og min bror og jeg, juleaften 08

Anne, 0.B, 1992

Tak fordi du kiggede forbi!
Anne

2 kommentarer:

Sabina Bjerre sagde ...

HOLD DA P - du har da været i gang... vildt flotte LO's...!!

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hvor har du været aktiv og fået lavet nogle vildt flotte og forskellige lo´s...