torsdag den 7. maj 2009

Ikke glemt..

Har ikke glemt bloggen - eller scrap for den sags skyld! Lige nu indbyder vejret bare mere til ture på motorcyklen, hviklet er næsten ligeså rart og terapiagtigt som scrap :-D Har en del nye billeder, som bare ligger og venter i kameraet. Vil ikke føre dem over på min lånecomputer og får først min egen igen mandag - så indtil da, kan jeg lige vise et billede lavet til en 30 års fødselsdag. Det er lavet fra de 3 unger til deres far, havde rimelig frie tøjler og ramte heldigvis plet! ;-)
Jeg har brugt et stykket papir (fuglene var på) hvor jeg har skrevet et citat. Nogle ord (Life og away) er chipboard, resten er skrevet i hånden. Så har jeg vippet et par hjørner og clipset lidt, for at det blev lidt sejt, og så har jeg bare sat det i en sort svæveramme.
(papiret er mere skarpt, forårsgrønt end man kan se her på billedet...)

Tak fordi du kiggede forbi,
Rigtig god bededagsferie.
Anne

1 kommentar:

FantasticMus sagde ...

nøøøøj.. det er virkelig flot!
top karakterer til dig :P
-FantasticMus