onsdag den 15. april 2009

Nye LO's.

Dette første LO har ligget længe efterhånden. Ville meget gerne have nogle "rigtigt" turkise bogstaver til overskriften, men det kunne jeg ikke købe mig fra, og så blev jeg doven ;-) Er rigtig glad for LO'et, både farverne og opsætningen.

Jeg har tidligere lavet et LO der ligner dette - blot var baggrunden og blomsterne i nogle andre farver; og nåh ja - kæresten var også en anden ;-D Derfor besluttede jeg, at der måtte laves et nyt, det blev der dette ud af.

Har længes "slosset" med mine børnehavegruppebilleder... De er 13x18 og jeg har derfor ikke kunne putte dem i albums. Nu har jeg "klasket" dem på noget baggrundspapir, jeg alligevel aldrig ville få brugt, og synes resultaterne er acceptable...
Herunder er jeg at finde i 2. linie, nummer 2 fra venstre

Her er det mig, der er det meget glade barn på forreste række i midten...

Her sidder jeg på 2. række, yderst til højre (med undtagelse af den voksne naturligvis)

Og så endelig - én af de nye favoritLO'er. Efter at have lavet "dagens LO" igår, havde jeg vildt lyst til at fortsætte, så jeg lod mig inspirere af "korsfæstelsen" opgaven på TSC, det kom der dette ud af:

Korset er lavet af tape fra den første TSC pakke, og så er der bare brugt resteblomster, punchinella, brads, en sticker og en rest mønsterpapir, samt et journalingkort.

Tak fordi du kiggede forbi!

2 kommentarer:

Sabina Bjerre sagde ...

Flotte Lo's - og en god løsning på korsfæstelsen :)

A.D. sagde ...

god stil og jeg er vild med blomsterranken over billedet af dig og din kæreste..