lørdag den 18. april 2009

Jul i april?

Så har jeg fået scrappet "årets julebillede" til Mikkel og Emils albums. Egentlig dejligt afvekslende at sidde med julepapir i april måned :-)
Dette LO havde jeg egentlig erklæret færdig, inden jeg begyndte på rammen, men så var det alligevel for tomt. Det var noget af et arbejde at få alle dimserne til at passe sammen og blive liggende, men det var det værd.

Et lidt mere enkelt LO til Mikkels bog. Farverne er ikke så fesne i virkeligheden, men det er svært at fotografere det der metallic punchinalla..

Stødte på det her billede (igen) da jeg bladrede gennem stakken. Har aldrig kigget ordentligt på billedet og har derfor først nu set, at det er mine 2 brødre der går med hinanden i hånden. Var bare nødt til at scrappe det her og nu, lidt pudsigt når nu det bare har været et billede med en kirke og noget de sidste mange år.
Var startet ud med nogle helt andre farver men synes godt det måtte være lidt friskt, så jeg lod mig indspirere af Mariannes blomster - og ide om et "landskabs"LO.

Her blev jeg inspireret af Sabina - endelig kunne jeg få scrappet nogle fødselsdagsbilleder fra Emil blev 6 år - han bliver 11 til sommer... Kunne selvfølgelig også bare have sat dem i album, men synes jo der skal et LO i mappen, når nu jeg har billederne;-) Det lykkedes så nu, og er rigtig godt tilfreds med resultatet (bortset fra det jo lige er blevet temmelig skævt, men jeg vælger at synes det er en charme!) :-D

Tak fordi du kiggede forbi, og god solskinslørdag - eller i hvert fald det der er tilbage af den - til dig!

7 kommentarer:

LaChris sagde ...

Sikke dejlige layouts du har lavet ! Det ser fedt ud med knappe/perle rammen om det første LO !!! Skønne og enkle juleLOs og det med dine brødre er rigtig sødt. Og så er jeg også vild med fødselsdagsLOet...har selv lavet et lignende med alle de firkanter (så får man måske også brugt nogle af alle resterne). Du må også ha en dejlig lørdag OG søndag :O)

Thanni sagde ...

Super fine Lo's du har fået lavet!! :)..det med firkanterne må jeg da vist lifte..det ser supergodt ud..og så er billedet med dine brødre jo bare et der MÅ scrappes ;)

Helle sagde ...

Skønt en masse du får scrappet... di skønne udfordringer der er på TSC er virkelig gode. jeg tror lige der er et par ting eller 3 der skal liftes.

Knus Helle
(tobiaskristian)

Sabina Bjerre sagde ...

Synes det er vildt flotte LO's du har fået lavet, Anne. Hun er bare en herlig quinde hende Marianne - dejligt med inspiration!

Kan du holde dig munter :)

Charlotte sagde ...

Wow! Sikke en fed knappe/bling ramme du har lavet på det første layout. Det passer godt til juletemaet.
Billedet af dine brødre hånd i hånd er bare så sødt. Forstår godt du bare måtte scrappe det! Herligt med de klippede skyer.
Og mosaik-layoutet er super flot. Det er en god måde at få brugt nogle rester på - og så synes jeg det passer godt til et fødselsdags-LO, da det jo gerne er billeder med "gang i".
God tirsdag til dig.

Cowgirl sagde ...

Wau hvor har du dog været produktiv - dejligt at besøge din blog. Jeg troede nemlig du var gået lidt i stå...du ved sån med studier og kæreste er der vel ikke megen til til scrap....Men jeg skal da lige love for du er igang,glæder mig til at kigge forbi igen....Forårsknus

troll13 sagde ...

Sikke mange deglige LO'er du har lavet, og ja hvorfor ikke jul i april ;o))))
Rigtig søde detaljer du har lavet.