torsdag den 16. april 2009

Dagens LO LO's

Som tidligere nævnt deltager jeg med stor begejstring i Dagens LO udfordringen på scrapcat, så nu vil jeg da lige vise hvad jeg har fået lavet ;-)
Det her er tirsdagens LO - et billede jeg elsker, men som har voldt mig en del problemer i forhold til farver.

Her er det så onsdagens LO, igen med et billede jeg har bøvlet med, pga. alle farverne. Tror måske bare jeg gør det for "svært" for mig selv nogen gange, for jeg er faktisk ret vild med de her enkle, white space LO's, især når det gælder billeder jeg holder meget af, men som jeg ikke rigtig har en historie til.

Dagens LO. Var skeptisk overfor opgaven, fordi det oprindelige LO var MEGET simpelt, men synes faktisk resultatet er blevet super godt, og jeg har fået historien med.


Tak fordi du kiggede forbi!

3 kommentarer:

Helle sagde ...

Anne, de er rigtig gode alle 3, og skønt at få sin jornaling med. Noget en del mennesker har det med at glemme. jeg er vild med det enkle look. Og det er skønt at få en masse LO'er igennem ... tror vi har det med at gøre det sværere for os selv end vi virkelig behøver.
Vi snakkes på forum

Knus Helle
(tobiaskristian)

LaChris sagde ...

Super gode og søde LO'er...jeg kan godt li enkeltheden ! God weekend...den er jo liiiige på trapperne :O)

Thanni sagde ...

Flotte LO'er - og især kan jeg jo godt li' at du har historien med osse ;)....og så er det et super billede på det øverste :D