tirsdag den 14. april 2009

Beklædning af D-ring album

Jeg har købt et D-ring album str. 20x20 til fætter Rasmus. Jeg synes det var lidt kedeligt, med den der papforside, plus at Rasmus' forældre gerne vil have han selv kan kigge i albummet så tidligt som muligt, uden at ødelægge noget.

Så jeg valgte at beklæde albummet - det var ret nemt, eftersom et stykke 30x30 papir er rigeligt til at dække selve for- eller bagside og stadig kunne bukkes rundt om, og lave pæne kanter.

Satte så et stykke ensfarvet karton på indersiderne, og på den foreste inderside skrev jeg lige et lille sødt digt! :-)

Til sidst har jeg beklædt det hele - undtagen stofryggen - med gennemsigtig bogbinderplast; nu bliver det vist næppe mere børnevenligt?!
Har haft planer om at beklæde mine store albums også, faktisk lige siden jeg købte dem for godt 1,5 år siden, men sådan er det altså ikke lige gået endnu!
Her til aften har jeg lavet "dagens LO" på www.thescrapcat.dk - totalt god udfordring, er blevet vild med mit LO og fordi jeg fandt materialerne igår aftes, var bordet ryddet op da jeg færdig med LO'et! :o)
Tak fordi du kiggede forbi!

Ingen kommentarer: