lørdag den 28. marts 2009

Convention!

Så blev det dagen!! Den har været ventet med længsel ;-) Fik købt rigtig mange gode ting, og overskred ikke budgettet, men havde derimod penge med hjem! Her er hvad jeg købte - samlet set, bortset fra min nye Big-Bite, som allerede er i brug, og derfor ikke er på billedet... ;-)

Jeg har taget nærbillede af alle tingene, så det oploader jeg nok løbende de næste par dage. Skal også huske at have taget et billede af alle layoutsne i gangen!
Håber du har haft en ligeså god dag i Middelfart som jeg har.
Tak fordi du kiggede forbi!
Anne

2 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke nogle lækre ting du fik købt og så ovenikøbet uden at bruge hele formuen ;)
Det var hyggeligt at hilse på dig i lørdags, selvom vi jo ikke nåede at snakke ret meget :)

Cowgirl sagde ...

Skønne sager du fik med hjem - men at du havde penge med hjem - kan jeg da slet ikke forstå.
Dejligt at hilse på dig og se og høre det går dig godt.