fredag den 2. januar 2009

Kærestegaver




Min søde kæreste gav mig et nyt kamera i julegave, og jeg er bare så glad for det. Ovenfor 3 billeder taget med det nye vidunder!

Han fik disse to billeder i julegave (samt lidt drenge-tidsfordriv i form af musik og DVD). Jeg har overført billeder til lærreder, målet lidt krims krams og valgt et Albert Camus citat (at elske nogen er at indvilige i at blive gammel med vedkommende). Alle tre ting vakte lige så stor begejstring som mit kamera gjorde da jeg fik det, så det er bare dejligt!
Det var rigtig sjovt, men også lidt svært (begyndervanskeligheder) at lave de 2 lærreder. Synes det er en god gave ide, som ikke behøver at koste det vilde, da lærreder ofte er billige i de små størrelser, og man blot skal bruge en fotokopi af billedet man vil bruge; evt en udskrift fra en laserprinter. Der skulle gerne kommen en how-to på TSC artikeldatabasen http://forum.thescrapcat.dk/index.php hvis altså jeg husker at tage billeder næste gang jeg laver sådan et par billeder ...
Tak fordi du kiggede ind!

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Flotte billeder du har taget med det nye kamera - især det i midten med himlen :)
Jeg glæder mig til den "how-to"..det må jo prøves (og hold da lige op alt det jeg skal prøve i løbet af det nye år ;D )

Karin sagde ...

Hey.. læser lige at du bor i Vejle nu, og læser i Jelling. Jeg har jo taget håndarbejdsuddannelsen der, og min søster bor i Jelling. Nyt kamera!! Du skulle melde dig på kurset i ScrapbookFun hvis det er et spejlrefleks du har fået. :-)

Anonym sagde ...

Tak for de interessante oplysninger