mandag den 22. september 2008

5 Layouts - 2 timer

Der var udfordring på http://www.forum.thescrapcat.dk/ igår aftes, om at lave 5 layouts på 2 timer. Det nåede jeg og blev rimelig godt tilfreds med dem alle.
Er blevet rigtig glad for den her, ville aldrig have tænkt på at lave orange baggrund til sådan nogle billeder.. :-)
Den her er ikke helt så fesen i den gule farve i virkeligheden - overskriften (lille ny) er også nemmere at læse...

HADER stavefejl... syntes det så forkert ud da jeg skrev det (beliEve) men det er først gået op for mig, da jeg gemte den på comp. hvad fejlen var - det er der ikke så meget at gøre ved nu...

Den her har ikke lige nogen titel endnu - regner med det bliver "stjerner" med sorte thickers over tekstboksen. Er ikke helt lun på farverne i forhold til billederne..
Er rigtig glad for det her - tror dog jeg lige skal have lavet mig en "ramme" af en art i kanten af LO'et - lidt doodling eller noget.

KOnklusion: Det var FEDT at være tidspresset, og scrappe uafbrudt (næsten) i 2 timer og få så meget ud af det. Men der kan også gå lidt knas i det - fx stavefejl, manglende overskrift osv. pga. stress - men det er helt klart ikke sidste gang jeg gør det!

Så lige et LO der har ligget et par dage efterhånden, tror nok jeg har liftet ideen fra Dittes blog... ?!

Tak fordi du kiggede forbi.
Anne

10 kommentarer:

Mutte sagde ...

hvor blev de header flot, sikken en masse lækre LOer du har lavet

Christina / LaChris sagde ...

Flot gået !!! ih, det kunne være at jeg skulle prøve den udfordring. Skønne LOer du fik lavet :O)

rnielsen79 sagde ...

Fantastisk header du har fået lavet. Og sikke nogle flotte LO's du nåede på kun 2 timer. Jeg kunne bare slet ikke få den doodling fra blomsten til at virke.... æv, det ser ellers kanon godt ud.

Med hensyn til det sidste LO, så tror jeg ideen er liftet fra scrapbooks mm. august nummeret 08. Der er i hvert fald et lignende LO. Jeg har også tænkt mig at lave det, synes det er så fedt, at få brugt nogle tal :-)

FruMaansen sagde ...

Sikke nogle skønne LO's - godt gået at du nåede alle 5! Kender godt det med stavefejlene, rigtig øv :-)

Det sidste LO er SÅ fedt! Den lifter jeg snarest!

Thanni sagde ...

Hold da op - du har været flittig. Det er godt gået på to timer :)
..og skidt med stavefejlen, det er vel bare en charme extra, når man laver sådan én ;)
Det sidste LO har jeg osse i tankerne at lave - synes det er en fed idé :)

marianne sagde ...

Flot!!! Er rigtig glad for, at du kunne bruge artiklen til noget :o)
Jeg er helt forelsket i dit LO med vinter - det er SÅ fantastisk i farverne.... Wow.... :) Og din nye header er vildt sej!! Måske du kunne tænke dig at lave en how-to på TSC? Rigtig god aften til dig :o)

Karina sagde ...

Fine LOer. Synes også at den med tallene er ret sjov.

charlotte sagde ...

Allerførst: Super fed header! Sjovt at se dig "vokse" hehe! :-)
Skønne LOs - flot at du nåede så mange på kun 2 timer.
Fed måde du fik brugt en masse tal på! Tror jeg tager ideen til mig og prøver noget lignende.

Cowgirl sagde ...

Det nederste LO er jeg helt vild med - fantastisk med alle de farver.

Cowgirl sagde ...

Kære søde Anne, Nu må du til at tage dig sammen og få lavet nogle flere LO'er....og opdatere din blog.
Julehilsner til dig og dine med ønsket om en Glædelig Jul