onsdag den 27. august 2008

Værdier?

Vores første hjemmeopgave på seminariet var at lave en collage og/eller (jeg hæftede mig meget ved "eller") fristil om de fremtrædende værdier i vores barndom. Når jeg tænker collage, tænker jeg LO med mange ting på. Ergo blev det til et LO til BOM albummet. Det var vildt sjovt at lave, at sidde og reflektere over, hvad der mon har været vigtigt for mine forældre at give mig med i rygsækken som grundsten... Derudover skulle vi også overveje hvad vi selv ville give videre til vores børn osv - men det var der jo ikke lige plads til på collagen :-)
Materialer: Bazzil, sommerfugleknap, grønne knapper, 3D stickers, blomst, Heidi swapp bogstaver, rubons, bånd, clips, stempler, akrylmaling, bogstavstickers
Tak fordi du kiggede forbi

6 kommentarer:

marianne sagde ...

Aiii.... det er jo blevet vanvittigt godt!! ;o) Er helt vild med det - ikke mindst med de revede kanter, der bare lige giver prikken over i'et ;o)

Jette/Thanni sagde ...

Det er blevet skidegodt!! - somme tider er det sundt, tror jeg at reflektere lidt over det, man har fået med hjemmefra og hvad det er man gerne vil give eller har givet sine unger med i deres bagage..osse selv om man ikke læser til pædagog ;)...og så tror jeg lige jeg napper idéen til min BOM ;D

FruMaansen sagde ...

Sikke en skæg opgave! Kan godt forstå du valgte at læse det som ELLER!

Oveni købet har du fået et fedt LO til din BOM - det kan jo ikke blive bedre!

Sødt hus du har fået lavet!

Karina sagde ...

Sjov opgave. Din collage er blevet rigtig god. Spændt på at høre om reaktionerne på semi.

charlotte sagde ...

Ja, det er blevet super godt! Jeg kan rigtigt godt li' de revne kanter på billederne og collage-stilen er cool. Meget, meget flot! Jeg håber du fortæller os, hvad de (elever samt lære) siger til det på semi. :-)

MH72 sagde ...

Hej Anne - hvor er det bare godt!!! Det ser rigtig godt ud med både clips og de revne kanter