lørdag den 9. august 2008

SQ 12 og præmie fra DP


Jeg har sørme været så heldig at vinde en lodtrækning på Annettes blog (http://www.madsen-larsen.blogspot.com/) og fik tilsendt disse skønne blomster idag - er meget glad for dem, lige de farver jeg bruger for tiden!
________________________________
Og så mit bidrag til SQ 12, som jo var vildt svært at gætte var mit ;-) Egentlig opstod ideen et par timer før deadline, så valgte at deltage alligevel. LO'et blev overhovedet ikke som beregnet - for det første skulle det have været uden selvportræt, og for det andet skulle det have beskrevet hvor meget jeg nyder at kunne spise coco pops til aftensmad, hoppe i vandpytter når jeg vil (og der er nogen) høre børnesange hvis jeg føler for det, osv osv. - da jeg havde præcis sådan en dag i søndags hvor der var frist - men så så jeg en skitse jeg har gemt for lidt tid siden, og så inspirationen VÆLTENDE - og jeg er SÅ glad for det her LO! Farverne, opsætningen, billedet - det hele!
Tak fordi du kiggede forbi!

Anne



9 kommentarer:

Karina sagde ...

Det kan jeg da godt forstå, du er glad for. Rigtig flot

Christina / LaChris sagde ...

Wiiiih tillykke med præmien ! Skønne blomster. Og et rigtig flot LO :O)

MH72 sagde ...

Tillykke med præmien - og så synes jeg jo at dette layout er rigtig flot, men det ved du jo allerede :-)

marianne sagde ...

Det er et vildt dejligt LO - og ikke svært at gætte ;o) Super godt gået!!

charlotte sagde ...

Super flot LO, kan godt forstå du blev glad for det. Lækker opsætning og lækre farver! Kan rigtigt godt li' de mange små detaljer! :-)
..og tillykke med præmien! De blomster er så flotte!

Heidi sagde ...

tillykke med de lækkere blomster - man kan jo aldrig få nok ;o)

Super flot lo er helt vild med de farver du har holdt det i

Sofie sagde ...

Det er simpelthen bare SÅ flot det her layout! Spækket med detaljer overalt også er jeg jo bare vild med de farver:0)

Dittepigen sagde ...

Umm, det her LO er rigtig skønt, fed opsætning, dejlige farver, bare mums. Kommer snart igen, nu da jeg også har fundet dig

troll13 sagde ...

Tillykke med præmien. Det er et skønt LO, skøn opsætning og jeg er vild med din farvesammensætning.