fredag den 1. august 2008

Minialbum

Har lavet et minialbum til mine bedsteforældre. Ideen kom her til aften omkring kl. 18, og jeg vidste med det samme hvilket papir jeg ville bruge og hvordan det skulle se ud. har nemlig været i Panduro idag, og købte BG Pheobe bloggen (6x6) for 20 kroner - synes selv det var et kup - har længe ønsket mig den serie. Fandt dem sørme også i stor, men dette album er så lille at det ville være spild at klippe i de store for det.
Her ses albummet fra oven. Det er lavet af 1 stykke bazzil og ca. 8 af de små sidder fra min blok med papir. Så er der brugt lidt bånd og blomster, samt en bagside fra en almindelig A4 blok.
Albummet måler ca. 8,5x8,5 cm på ydersiden og selve indmaden måler 7,5x7,5. Det er et super sødt og nemt album at lave, og kan stå bundet sammen uden at vælte, men kan også stilles åbent på en reol.

Tak fordi du kiggede forbi!

10 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

det var dog bare et totalt flot album du der har lavet, det er da vist noget der tager lang tid at lave, super flot:)

Elisabeth sagde ...

Jeps, det er utroligt nemt at lave det album dér, jeg lavede et tilsvarende, men det blev ikke lige så flot Anne. :)
Og endnu engang tillykke med fødselsdagen. :)

FruMaansen sagde ...

Hvor ser det godt ud!

MH72 sagde ...

hvor er det bare et dejligt mini album du har lavet :-) Og hold da op et kup du har gjort dig!!!

marianne sagde ...

Hvor er det bare et super lækkert album ;o) Dejligt.... Og igen tillykke med fødselsdagen ;o)

Christina / LaChris sagde ...

Hvor er det et super sødt lille album ! Og tilllykke med de 22 år :O) Har også scrollet lidt ned i din blog og må lige tilføje, at jeg da er VILD med "Mikkel"-LOet.

abc sagde ...

Sikke et flot album. Jeg har endnu ikke turde give mig i kast med sådan et. Men når jeg ser hvor flot dit er blevet, får jeg faktisk helt lyst til at prøve....

Flot arbejde

Jette/Thanni sagde ...

det er virkelig blevet et fint lille album!! :)..men nu har du selvfølgelig osse brugt BG papir, så kan det blive andet ?? ;D
...og ja de er nemlig nemme at lave :)

Cowgirl sagde ...

hej Anne, Har lige tildelt dig en award, så kig forbi bloggen...

MH72 sagde ...

....så lige dit bidrag til Multiscrap (det var jo nemt at se hvilket et du havde lavet!) - og jeg vil bare lige fortælle dig, at jeg er VILD med det :-)